søndag 6. mars 2011

Ciao!

Det har vært en ganske rolig uke her nede, har ikke vært så mye å gjøre på jobben så har hatt litt mer fritid :). Har ellers vært ute å spist både pizza og tapas denne uka. I går kveld dro jeg, Fredrik og Marita ut på byen, møtte på et koselig nederlandsk par der. Det var også artig å høre på live bandet. De sang på engelsk, men jeg har sterk tvil på at de kunne engelsk!

Meldte meg på et dykkerkurs på torsdag, vet ikke helt når det blir ennå. Men skulle få nærmere beskjed når han som arrangerer hadde funnet nok folk til kurset, og at været passet til dykking da. Det har blåst mye i det siste og vært store bølger, så skulle vente til det roa seg. Men jeg ble garantert at jeg skulle få tatt kurset før jeg drar hjem da :)
Jeg Lily og kylling muren min

Rare greier, dette bilde var med blitz

Og dette var uten, bildene ble tatt like etter hverandre!

Litt av utsikten fra lese stedet mitt! 
Arriverderci!

1 kommentar:

  1. Kyllingmur! Trojan horse not cumin' thru.

    Konge lesested, Sigurd! Hold oss oppdaterte. Nå begynner været å bli varmere :D

    SvarSlett