søndag 13. mars 2011

Carnevale

Ciao
På lørdag var det karneval i alghero, eller et karneval tog for barn da. Det var klokka 3 på lørdag så jeg dro for å se på det. Var arti og se på, men tror det blir litt av et oppryddnings arbeid etterpå iogmed at masse folk kasta farga små papir biter opp i lufta overalt!. Det var veldig mange fine kostymer der, spesielt likte jeg han ene som hadde kledd seg ut som Mario!.Da hele toget hadde gått forbi der jeg sto og jeg tenkte på å ta turen hjemover, fant jeg ut at de ble litt vanskelig. der toget skulle gå senere sto det masse folk å venta, så jeg måtte gå ganske lenge før det tynna ut i folke mengden å jeg fikk kryssa veien!.
Fortroppen



For å dra iland et mario kostyme må en italiener til!
Mange skoler som hadde temaer


Jeg sto oppå en mur blomster vase så fikk godt overblikk, på andre siden av veien er Alghero fengsel!
Arriverderci!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar