søndag 20. mars 2011

Ciao!

Har i skjedd så mye denne uka her, men var med Lily og sønnen hennes Kevin (sønnen til Lily og Antonio på 10 år) sist lørdag. Først så jeg og Lily på at Kevin spillte basket. Men jeg skjønte ikke hvilket lag som vant siden de spillte 6 omganger på 6 minuter, og begynte på nytt med å telle mål for hver omgang. Så var ikke lett å holde styr på hvem som leda!. Etter på dro vi til Antonio og Lily sin leilighet, slappa av der litt før vi dro ut på en restaurant som ei vennine av Lily og ektemannen hennes dreiv. Spiste en kjempe god pizza å en veldig deilig tiramisu kake  + mye annet. All pratinga foregikk på Italiensk så fikk god trening i prating, også lærte jeg mye om åssen hverdagen for en Italiensk familie er her nede. Også snakka jeg og Lily om forskjellene på Italiensk og Norsk kultur, det var veldig interessant. Ble ikke så mange bilder denne gangen siden kamera mitt gikk tom for strøm, men klarte å skru det på akkurat lenge nok til å ta et par bilder.
Kevin er spiller nummer 4

God stemning :) Lily rett frem, Kevin til høyre og sønnen til de som dreiv restauranten til venstre.  
 Arriverderci!

1 kommentar:

  1. Flott at du har så gode venner/kolleger der nede! Knut Are

    SvarSlett