onsdag 23. mars 2011

Kniv på avveie!

Ciao
På mandags morran klarte jeg å skjære meg på jobb, skjærte meg i venstre underarm. Så da ble det tur til sykehuset, slapp å sy men fikk en hel del strips i stede. Er ikke så godt å bevege venstre hånda så blir til at jeg kjører solo høyre i et par dager. Måtte innom 2 sykehus siden det første sykehuset ville at det andre skulle sjekke senene i armen min. Dro med bandasjert arm fra sykehus1 til sykehus2. Satt på med Antonios scooter, det var arti å sitte på. Men for å være ærlig først og fremst veldig skummelt!. På sykehus2 sa de at senene var i orden og lappa meg sammen. Så skal jeg dra tilbake ditt et par ganger denne uka for og sjekke såret. De er veldig hyggelige der men skulle ønska de prata Engelsk. Prater kun Italiensk der så er ikke så lett og skjønne beskjedene de gir meg. Men har skjønt at man ikke får tidspunkter på dagen å komme ditt for kontroll, de kjører mer drop inn. Men ser lyst på livet, spiser ute i stede for i leiligheten er ikke så lett å lage mat med en arm. Og har naturlig nok tatt meg en liten trenningspause,
Måtte gå med den klumpen der på armen fram til i dag, alle som spurte om skaden trodde jeg hadde knekt armen..

Fikk bytta til det her i dag, mye mer praktisk :)

Arrivederci!

4 kommentarer:

  1. Bra du holder humøret oppe! Godt at det ikke ble kuttet noen sener. Høres ut som et skikkelig dykk i den italienske kulturen...kjører mer drop in...Italia er mye rot og kaos men veldig sjarmerende!

    SvarSlett
  2. Vi skal sammenligne arr når du kommer hjem!

    SvarSlett
  3. Skikkelig uflaks det der! Håper du får en periode med jobbing før du må hjem til Norge igjen, god bedring!

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  4. Uff da! Det er ikke menneskekjøtt du skal kutte opp, Sigurd! Håper det går bra...

    SvarSlett