tirsdag 1. februar 2011

Har begynt å jobbe!

 Buona serra!
Jeg har nå jobbet 2 dager på Testoni! :) Det er en liten kjøttforetning der det er 2-4 på jobb + meg og en hel haug av folk. Som kommer innom med en halv gris eller noe i den dur, eller bare for og prate!. De har et helt annet skjære mønster der en det vi har på Rudshøgda. Men så lenge resultatet blir likt er det ikke så farlig :). Dessuten er det veldig gøy og få lov til og bruke slakte kniven (bilde lenger ned) til og hogge opp koteletter og den slags! Arbeids tiden min på Testoni er fra 8.30-13.00 siesta også fra 16.30-19.30. Kjenner det er litt tungt og dra på jobben etter siesten men venner meg nok til det!. Men kjenner at jeg gleder meg til og dra på jobben i morra, så de neste ukene kommer nok til å gå fort!. Fikk dessuten gratis koteletter med indrefilet på fra jobben i dag. (valgte de ut selv) Og det er en luksus jeg godt kan bli vant til! :)

Dagens "lønn" blir stekt akkurat nå av Fredrik, tror det blir godt!

Skulle ønske jeg hadde ei slik en i slira mi hjemme på jobben!

Ready for business

Og her er noen fremtidlige godsaker!!
 Arriverderci!

3 kommentarer:

  1. KNIV??

    Kotelettene ser gode ut, og du ser ut som en ekte italiener på det bildet der. Hvordan går det med språket på jobben?

    SvarSlett
  2. Kniv ja!!! Går helt puco puco med språket (sånn passe), men skjønner som regel ikke hva de sier xD

    SvarSlett
  3. Hehe, mye tegnspråk på deg da. Regner med du er proff der når du kommer hjem ;)

    SvarSlett