onsdag 23. februar 2011

Besøk

Buona Sera!
I natt kommer Faren og Søstra mi på besøk, venter oppe til de kommer. Så får en lang å fin kveld :). Har hatt en aktivitets full dag i dag!. Først var jeg på jobben, sto på litt ekstra der sånn at de ikke hadde noe igjen å gjøre for meg på ettermiddagen og jeg fikk fri . Når jeg kom hjem så dro jeg rett å trente. For og så bestemme meg for å stikke en spontan tur til Sassari en by cirka en time unna her med buss!. Kjøpte to flasker Brunello di Montacino der.(ganske dyr vin fra Toscana) For og ha hjemme i Norge, der jeg ikke har råd til det!. Ellers bare rusla jeg rundt der og så på klær, å lette etter bussholdeplassen for og komme meg hjem :). Klipte håret mitt i går, hos en frisør i Alghero. Var litt nervøs siden frisøren ikke prata annet Italiensk, men ble fornøyd med resultatet til slutt. Og klippen kosta bare 120 kroner, selv om jeg klippa meg på et ganske fint sted. På sykkel tur hjem derifra, begynte det brått uten forvarsel å fossregne. Ble klissvått å måtte henge opp absolutt alt jeg hadde på meg da jeg kom hjem.... Skal lese litt bok nå mens jeg venter på pappa og Ingeborg.
                                                                    To bilder fra sassari


Ny sveis og påklistra smil!

Ciao

2 kommentarer:

  1. Du har sikkert tørka opp etter turen til frisøren. Sveisen ble ikke verst! Men hva nytt lærer du på jobben? Er det utfordringer der for en norgesmester?
    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Lærer og skjære storfe, men skjærer det veldig sjeldent da. også skjære fugl da. Lærer en del Italiensk da!, det som er mest utfordrene.

    SvarSlett