torsdag 3. februar 2011

Mer om jobben

Ciao
Har storkost meg på jobben i dag!. Får lov til å jobbe ganske selvstendig nå, også får jeg lov til og slipe knivene til sjefen og Salvatore. Etter at sjefen(Antonio) testet om knivene mine tok hår på armen ;). Antonio driver stort sett på med kunder, men jobber med oss da det ikke er kunder. Salvatore jobber stort sett sammen med meg, men hender jeg står og skjærer litt alene. Han er en kjøttskjærer/pølsemaker, med mye yrkes stolthet :). Den leiligheten vi bor i fulgte det 3 sykler med, de var allesammen i veldig dårlig stand... Men tok med en av de til en sykkel butikk like ved jobben. Der bytta en fyr ut bakdekket med girsystemet, satt på ny bremsekabel. Olja det som var å olje og fylte luft i dekka. For alt det skulle han ha 30 euro!!! i Norge hadde det kosta mye mye mer!. Så er veldig fornøyd med og ha en god sykkel jeg kan brukte til jobb, det er jo et lite stykke ditt :).
Sjefen Antonio :)

Salvatore!

Butikken

 Ciao!

1 kommentar:

  1. Bra Sigurd, du trives skjønner jeg. Bra at du har fått deg sykkel. Nicola sier det kan være lite å gjøre på jobben noen dager, men det jevner seg vel ut i det lange løp får vi håpe.
    god helg!

    Hilsen Pål

    SvarSlett