torsdag 27. januar 2011

Siste dag på skolen!

 Buena serra

I morra er det siste dag på skolen, før jeg skal begynne å jobbe over helga! Gleder meg veldig til å begynne å jobbe igjen. Men føler at jeg kunne ha lært en del mer italiensk de 3 ukene jeg har brukt på skolebenken. Men jeg går for at en mer praktisk måte vil lære meg mye. De snakker bare italiensk der jeg skal jobbe så jeg må da plukke opp noe :). Skal prøve å få lagt ut noen bilder av arbeidstedet til uka, om de synes det er greit med kamera der inne da... Vi skal fortsatt ha noen 2-timers økter med skola, men det blir først om noen uker, og noe som blir ved siden av jobben cirka 1 gang i uka! Skammer meg litt over å si at jeg på søndag må ut og lete etter slakteriet... Har vært der 2 ganger, men klarer fortsatt ikke huske helt hvor det er, men regner med at jeg finner det etter en god sykkeltur. Og forhåpentligvis husker hvor det er på mandag!
                                                         
                                                          Her er 2 bilder fra språk skolen


Og her er meg og Marita under en intens lekse økt!

På fredags kvelden dro vi en tur ut på byen! Helt til slutt endte vi opp på en restaurant like ved språk skolen, som ligger i en arti liten "tunnel".
 
Arrivederci!

4 kommentarer:

  1. Nei er 3 sykkler i kjellern her vi kan bruke, men de er ganske dårlige da :P

    SvarSlett
  2. Du finner helt sikkert veien til jobben, og du komer til å lære mye italiensk der! Jeg ser fram til å lese med fra jobben din neste uke. God helg!

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  3. Veldig fint at du har det så bra ... vi sitter her med farmor og farfar og spiser pizza, men den er nok ganske dårlig i forhold til den dere har der! Hilsen Knut Are

    SvarSlett