torsdag 13. januar 2011

Et par bilder fra alghero!

Disse to bildene er noe av utsikten fra verandaen vår! Godt fornøyd med den selv om vi ikke kan se havet
         
Her er 3 bilder fra nede i sentrum

og her av noen trær også marita som tar bilde


Fredrik og Marita under en hard lekse økt :)
Buona serra!
første tiden her nede har gått kjempe fort kan ikke tro at det er helg allerede i morra :) lærerne på språk skolen er veldig bra og heldigvis veldig tålmodige. I dag møtte vi Nicola(kontakt personen vår her) nede på en kaffe i sentrum, og hun tok oss med litt rundt i byen. Hun fant et sted der jeg og Fredrik kunne kjøpe tennis rekkerter så nå blir det match på søndag! Også dro vi å besøkte slakteriet jeg skal jobbe på, de var veldig hyggelige og stede så bra ut. Men jeg skjønte knapt et ord av hva de sa så det var bra Nicola var med som tolk :). Etterpå dro vi for og se på et trenning senter jeg skal melde meg inn i. Men da vi gikk ned i kjellern for og se på apparatene så gikk lyset så klart, så da ble det og myse rundt med mobil lys! Men nå skal vi spise hval kjøttboller som fredrik har kokkelert, blir spennende! blir glad for kommentarer foresten :)

Arriverderci

1 kommentar: