søndag 16. januar 2011

Første uka er over!

 Bueno serra
I dag har jeg og fredrik spillt tennis! og det var veldig arti. Men Nicola spurte meg om jeg aldri hadde spillt tennis før siden jeg er selvlært og ikke kan noen av de slagene man skal bruke x). I går kveld dro jeg Marita og Fredrik på et utested som heter puco loco! Hvor vi kjøpte en pizza som var en meter lang (bare i en retning da, den var ikke rundt) som var rå god!. Har meldt meg inn på et trennings senter som er i kjellern på et nabo hotell her! tok en hard økt på fredag som resulterte i at jeg er god å støl i dag!. Vi har igjen 2 uker av språk skola før vi skal begynne å jobbe nå, og jeg håper veldig det skal løsne litt språk messig denne uka så jeg klarer og forstå noen setninger i stede for bare enkelt ord. Nå skal jeg gjøre litt mer lekser før vi spiser middag og kanskje tar et par runder med amerikaner, der jeg leder så langt!

Her prøver jeg på en smash serv, som så klart traff nettet

Dette er fra hav linja nede i sentrum
                                                                  Og her er rommet mitt


Dette bilde tok jeg når jeg gikk meg en kvelds tur, det er veldig fine solnedganger her men de er ikke så lete og fange med mitt 7 pikslers kamera!
Buena notte!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som om du trives som plommen i egget i Alghero, Sigurd! Vi er redde for at du ikke kommer hjem, så du får ikke lov til å rotfeste deg for godt der nede. Hehe! Bra du har funnet deg et sted å trene. Thomas nevnte dette etter du hadde ringt ham da vi trente på fredag.

    Lykke til med å lære deg mer av språket til uka. Satser på at det går bra ;)

    Enjoy!

    Mvh
    Stian

    SvarSlett
  2. Flott å se at du har det så bra der nede! Stå på med språkkurset og nyt dagene - det blir nok litt mindre fritid når dere skal begynne å jobbe! KA

    SvarSlett
  3. Hei, Sigurd! Kjempefin blogg du har laget! Er forresten enig med deg; pizzaen på Poco Loco er bra:-) Fortsett med å jobbe hardt med italiensken, så løsner det plutsleig en dag. Ciao!

    SvarSlett