tirsdag 19. april 2011

Borte bra hjemme okay!

Ciao
Tiden i Italia gikk kjempe fort! Og jeg kan nesten ikke tro jeg er hjemme allerede.
Jeg hadde en fantastisk tid nede i Alghero, og jeg vil absolutt anbefale andre lærlinger å dra ditt!
Siste dagene i Alghero gikk til en lang kjøretur langs kystlinja i Sardinia og litt innenlands,
Og til å si hade til de jeg ble kjent med. Gleder meg til å dra ned ditt på besøk igjen!.

Er veldig rart og være i Norge igjen men det går seg nok til iløpet av de neste dagene.
Takk for at du har lest bloggen min!

De jeg har jobba med! 

Saueflokk ført i Italiensk stil

Til venstre og høyre er Marita og Fredrik som jeg har bodd med også ei svensk jente i midten som vi ble kjent med

Tviler sterkt på at denne steinen ser sånn ut naturlig, tror den fikk litt hjelp

Flytur over alpene på vei hjem

Arriverderci

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar