søndag 10. april 2011

Seiltur!

Ciao!
Jeg Fredrik og Marita dro på seiltur på onsdag!. Sammen med noen andre som har timer på språk skolen her, var fint vær og god stemning. Siden vi var folk fra mange forskjellige land på båten så gikk de i mange språk, kjente at det ble litt vanskelig og holde styr når jeg prata Norsk, Engelsk og Italiensk. Plutselig prata jeg både litt Norsk og Engelsk sammen merka jeg!. Vi seilte ikke så langt men fikk sett på kyst linja langs Alghero som er veldig pen, frister absolutt til gjentagelse!

Er en uke til jeg er hjemme i Norge nå, tiden her nede har bare rast forbi. Kunne gjerne blitt her lenger men gleder meg jo til å treffe familien og kjentfolk hjemme i Norge igjen da!. Eller har jeg endelig fått fjerna bandasjen fra armen i går. Så da blir det bading siste uka :)!
Luksus hotell et stykke unna Alghero




"Kapteinen" viser fram arrene han fikk da han ordna i hagen til meg og Fredrik
Arrivederci

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar