søndag 3. april 2011

Godt Forsvar

Ciao
Alghero er forberedt på det meste, med sine høye murer langs havet. Men etter at det begynte og bråke litt nede i Libya, så har militæret følt for og øke forsvars mekanismen til byen litt. Tror ikke at tiltakene vil ha alt verdens og si men er jo godt og vite at militæret gjør noe!

Ellers har det vært kjempe vær den siste uka, og jeg har kost meg mye på stranda og litt i havet. Gleder meg til jeg får fjerna bandasjen på armen så jeg får svømt og ikke bare "duppa". Men kan jo ikke klage ville jo ikke fått badet i det hele tatt hjemme i Norge!. Og som en liten trøst til dere der hjemme, så lo jeg litt lenge i sola igår som resulterte i en usedvanlig solbrent rygg!.




Stekt rygg
Arrivederci!

1 kommentar:

  1. Så Alghererne driver å ruster opp forsvaret sitt ja. Ser betryggende ut! Håper du overlever solbrentheten, og får kommet i arbeid igjen nå på slutten.

    Hilsen Pål

    SvarSlett